22/02/2010

Ο πούττος (μυλλωμένο)

Τζήντο όμορφο το πράμα, που κάτω που τα σιέλια
Έδηξε μου το μια κορού, τιτσίρα ήταν τέλλια
Τον πούττον σαν εσσιάστηκα, το μάτι μου πιρρίλλα
Το μόνον που ελύφκετουν, εν η δική μου βίλλα
Εν το κατάλαβα εγώ, μου γίνειν νέα πίστη
Ο βίλλος το κατάλαβε, άξιππα ερεθίστη
Παρατηρώντας τον καλά, το χρώμα του για νάβρω
Κόμα απορώ ήταν ρόζ, κότσινο οξά μαύρο
Που πάνω ήταν μάλλουρος, τρίγωνο είσσιεν σχήμα
Το μόνο του ελάττωμα, που κολλατσιά το χύμα
Βάλω το σιέρην μου εγώ, ο πούττος μουσιεμένος
Ανίξερος ησκέφτουμαι, αλόπος ε δρομένος
Ϋστερα σαν τον έγλυφα, την γεύση του να πιάσω
Εφάνην μου πως έγλιαζε, οσαν τζαι νάσεν γράσο
¨Εκατσα της εγώ τον βίλλον, είχα τον τζαι λατρεία
Μα εν τζαι άντεξε πολλά, λεπτά μονάχα τρία
Με χαρα εκούσπουν την, έβαλλα τζαι πάθος
Τζαι ούλλη νύχτα σκέφτουμουν, μα πόσον εν το βάθος
Γιά εγω έχω την μιτσιά, τζαι εν φτάνει στο τέλος
Γιά εν ο πούττος της βαθύς, που θα φορεί τζαι βέλος

8 comments:

  1. Άπαναγια μου! Εσυ το έγραψες?! Πολύ ενδιαφέρον ομολογώ :) Αυτό το Κόρη Μαλλού δε μου το ανοίγει να δω τι είναι...

    ReplyDelete
  2. nice ma tzihnos o spanoudhs pou ephe
    nomizw kallitera na kofketoun ws to belos

    ReplyDelete
  3. δικο σου;
    πολυ καλο.
    κλαπ κλαπ κλαπ.


    θα γινοτανε τρελο σουξε, ψαξε το.

    ReplyDelete
  4. εγώ το έγραψα ναι! και γιάυτό δεν τολμώ να το κόψω όπως λαλεί η ρίτσα και μπορεί να έσσιει τζαι δίκαιο! μου άρεσε και το χειροκρότημα αλλά για τρελό σουξέ δεν νομίζω. homoanisorropus τζίντο απαναγία μου εν καλό η ένεν καλο?

    ReplyDelete
  5. Ου γριστός που λαλούν και κάποιοι γνωστοί μου! Είχα έναν φίλο κάποτε (φίλο σκέτο) που τον ελάτρευε έτσι σαν εσένα!

    ReplyDelete
  6. μένω άφωνη και χειροκροτώ. Πολλά ωραίο.

    ReplyDelete
  7. πράβο μεγάλε να τον εξυμνής!! είναι η ρίζα σου εννέα μήνες να βκής τζιαι μια ζωή να μπής πίσω

    ReplyDelete
  8. aresemu polla to velos sto telos ahaahahha

    ReplyDelete